A qmClinica rendszer

Az EvaSys qmClinica program intelligens megoldás a klinikák, kórházak és más egészségügyi intézmények számára a szolgáltatások minőségének, az intézmény hatékonyságának gyors és rendszeres kiértékelésére.

A növekvő versenyhelyzet korában a klinikák és kórházak számára elengedhetetlen a folyamatos minőségfejlesztés. A páciensek, az orvosi személyzet és a beutaló intézmények véleményének felmérése nemcsak a minőségbiztosítási követelményeknek való megfelelés miatt fontos, hanem a vezetőség döntéshozatalának elősegítése céljából is.

A qmClinica program lehetővé teszi osztályok, kórházak, egész szervezetek vagy azok bármilyen alegységeinek automatikus, rendszeresen elvégzett kiértékelését anélkül, hogy időt vagy pénz kellene fordítani az adatok begyűjtésére és feldolgozására. A lehető legnagyobb automatizálási fokot nyújtja, biztosítja a felmérési eredmények sokoldalú felhasználhatóságát.
Igazodik a szervezet felépítéséhez. Egyszerre centralizált és decentralizált: nem számít, hogy Ön egy klinikai csoport, egy kórház, vagy egy osztály minőségmenedzsmentjének tagja-e, a qmClinica segítségével lebonyolíthatja saját kérdéseiből összeállított felméréseit, s ezek eredményeit igényeinek megfelelően csoportosíthatja, analizálhatja.

Kérdőívek összeállítása

A EvaSys kérdőív-szerkesztőjével pár perc alatt megszerkeszthetők a kérdőívek. Még gyakorlatlan felhasználó is nagyon rövid időn belül össze tud állítani az igényeinek megfelelő űrlapokat, gyakran 20 percen belül, néha még hamarabb is.
A kérdőív-szerkesztő nemcsak a kérdőívek elrendezését állítja elő automatikusan, biztosítja egyúttal a professzionális megjelenést és a gépi feldolgozhatóságot is.
Kérdésfajták széles választékából válogathat (skálázott, feleletválasztós és szabadon megválaszolható kérdések, mátrixok), kérdéskönyvtár és kérdőív-könyvtár segíti munkáját.
A program már telepítéskor tartalmaz egy beépített kérdéskönyvtárat a páciensek és a személyzet körében történő felmérésekhez használható kérdésekkel.

A lap tetejére

A felmérési folyamat előkészítése, elindítása

Néhány gombnyomással elindíthat felmérési folyamatokat, akár online, akár papír-alapú felmérést szeretne lebonyolítani. A kérdőívek kiválasztása és a kívánt adatok megadása után a rendszer automatikusan létrehozza az egyedi, megfelelő adatokkal feltöltött kérdőíveket.
Papír-alapú felmérések esetén a kérdőívek kinyomtatása a háttérben, automatikusan történik.

Online felmérés esetén a felmérés minden szakaszának időpontja előre megtervezhető, majd a számítógépes időzítésnek köszönhetően a felmérés automatikusan futtatható: a felmérés indításának, a jelszavak és az emlékeztető e-mailek kiküldésének, valamint a felmérés lezárásának ideje mind előre megadható. Az online felmérések a kórház honlapján is közzétehetők kitöltés céljából, így bonyolítva le például egy nyilvános felmérést az intézmény megítéléséről.

Automatikus jelentéskészítés, azonnali visszajelzés

A kérdőívek digitalizálására a beolvasó-állomásokon kerül sor. A beolvasó-állomások bárhol felállíthatók az intézmény területén.

A felmérés lezárását követően azonnal megtörténik az adatok automatikus feldolgozása, és elkészül a felmérés eredményét tartalmazó jelentés. Az eredmények megjeleníthetők statisztikai leíró értékekkel (átlag, átlagos eltérés, medián, stb.), és ábrázolhatók hisztogramon, oszlopdiagramon, kördiagramon, profilvonalon, stb. A rendszer automatikusan elküldi a jelentést mail-ben az arra kijelölteknek.


A lap tetejére

További kiértékelési lehetőségek

A felmérés lezárásakor automatikusan elkészülő jelentésen túl lehetőség van az adatok további összegzésére, analizálására. A felmérési eredmények összesíthetők, csoportosíthatók.
Az adatok egyszerűen konvertálhatók más statisztikai programcsomagok számára (Excel, SPSS), további flexibilitást adva ezzel a rendszernek.

Minőségmenedzsment

Az esetenként több száz vagy ezer felmérés gyors és hatékony áttekinthetőségéhez a program tömör, könnyen értelmezhető nézeteket készít a vezetői szinten lévők és a minőségbiztosításért felelős személyek számára. Bemutatja a felmérés eredményét korábbi felmérési eredményekhez, vagy előre megállapított szintekhez képest. Jelzőlámpa szimbólumok segítik a gyors áttekintést, és felhívják a figyelmet a problémás területekre.

Neves minőségmenedzsment technológiák (TQM/ISO 900x, EFQM, stb.) hangsúlyozzák a felmérések folyamatos végzésének, az eredmények analizálásának és a visszacsatolásnak a fontosságát.. A minőség nyomon követéséhez, a vezetői döntéshozatal előkészítéséhez, a vezetői intézkedések hatásának utólagos felméréséhez folyamatos, belső megoldás szükséges. Az EvaSys qmClinica kifejezetten ennek a menedzsment-filozófiának a szellemében jött létre.

Általános jellemzők

Web-alapú rendszer, könnyen integrálható a már meglévő helyi számítógépes környezetbe. Platform független, használata nem igényel speciális szaktudást. Biztosítja a megfelelő adatvédelmet és anonimitást.

A lap tetejére

Kezdőlap | Termékek | Szolgáltatások | Támogatás | Hírek | Magunkról | Kapcsolat
VSL | Jogi nyilatkozat | Oldaltérkép | Print