Netviewer kapcsolattartás a vevőkkel, support

Legyen közel a vevőihez. Még a távolból is.

Legyen egy forródrótja, ami valóban forró. A Netviewer segítségével ez igazán könnyű. Mikor a vásárló telefonál, a segítségnyújtó éppen ott lesz, ahol lennie kell a probléma megoldásának érdekében. Megoldja azt - elkerülve a hosszú magyarázatokat és félreértéseket. Ezúton csökken a segítségnyújtásra fordított idő, nagyobb biztonságot ad a vásárlónak, és az alkalmazottaknak is több idejük marad más feladatuk elvégzésére. Egy másik előnyös tulajdonság: a Netviewer futtatásához nincs szükség semmiféle felhasználói tréningre, vagy program telepítésére.  A segítségnyújtás akár ilyen célratörő is lehet!

Mintha a helyszínen nyújtana segítséget: felhasználási területek
- szoftver support
- teljes üzleti folyamatok kezelése (fizetések, banki tranzakciók is)
- űrlapok kitöltéséhez útmutatás (például biztosítási lapok)
- technikai segítségnyújtás

Biztonság

- Az érzékeny adatok jó kezekben maradnak. Nyugodtan megbízhat a Netviewer háromfokozatú biztonsági rendszerében.

- Biztonság fehéren feketén. A Netviewer eleget tesz a Német Takarékbankok által megkövetelt OPDV kívánalmainak, és rendelkezik a Fraunhofer Institut SIT biztonsági tanúsítványával.

- Kövesse a több mint 200 Netviewer-t használó bankot!

Hasznos tulajdonságok

- Mutató: mutasson, mintha ott lenne. Egy villogó mutató jelzi a másik személynek, hogy mit tegyen.

- Távoli irányítás: vásárló igényeinek megfelelő mértékű segítség A vásárló távoli irányítási jogosultsággal ruházhatja fel a segítségnyújtó személyt, és bármikor el is veheti azt az F11 gomb lenyomásával.

- Rugalmas megjelenítés: nézni és mutatni Egy kattintással bármikor megfordíthatja a nézet irányát.


További információ:

Kezdőlap | Termékek | Szolgáltatások | Támogatás | Hírek | Magunkról | Kapcsolat
VSL | Jogi nyilatkozat | Oldaltérkép | Print